Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Hol vásárolnak a legtöbbet a magyarok?

hol-vasarolnak-a-magyarok-1.jpgA magyarok csaknem 75 százaléka jobban szeret olyan helyen vásárolni, ahol hűségprogramot is kínálnak - állapította meg a Nielsen piackutató a hűségprogramokról végzett nemzetközi felmérésében.

A hűségprogramokban való részvétel leggyakoribb formája a hűségkártya. ()

hol-vasarolnak-a-magyarok-2.jpg

A megkérdezett hatvanhárom ország fogyasztóinak többsége elsősorban valamilyen ajándéktermékért, vagy árengedményért kér hűségkártyát, Magyarországon ez vonzza a válaszadók 83 százalékát, az európai átlagnak pedig a 82 százalékát. A felmérés rámutatott, hogy világszerte a válaszadók 74 százaléka szívesebben marad olyan cégnél, ahol jutalmat kap lojalitásáért.

vasarlok-gostore-ggi.jpgA válaszadó 67 százalékukat pedig arra is ösztönzi, hogy többször keresse fel az üzletet, és többet költsön ott.

Az egyik legismertebb hűségprogramot kínáló cégcsoport a GO!STORE rendszere és a hozzájuk kapcsolódott kereskedelmi és szolgáltató cégek. Jelentősége éppen az előzőekben leírt vásárlókat vonzó pénz visszatérítési rendszerének köszönhető.

hol-vasarolnak-a-magyarok-3.jpg

A lojalitáskártyák és mobil pénztárcák területén egy újabb, sokkal korszerűbb, a vásárlók és cégek számára is előnyösebb megoldást nyújtja a GO!STORE.

Európában a válaszadók 61 százaléka jár olyan üzletbe, amely törzsvásárlóinak kedvezményeket nyújt. Magyarországon ez az arány 46 százalék és folyamatosan emelkedik ennek aránya.

hol-vasarolnak-a-magyarok-4.jpgA kutatás szerint a magyar vásárlók hűségesebbek az európai átlagnál, tíz magyar fogyasztó közül nyolc általában csak jelentős előny miatt vált márkát, vagy teljes mértékben kitart mellette az élelmiszerüzletek esetében, míg az európaiak átlag hét.

Emellett a magyarok kiemelkedően ragaszkodnak mobilszolgáltatójukhoz és mobilkészülékük márkájához is.

Hajdúnánás LEGJOBB boltja cím birtokosa
Balmazújváros LEGJOBB BOLTJA cím birtokosa

Forrás: www.napi.hu